פתח תפריט ניווט
משלוח חינם בקניה מעל 149 ₪

מזון איכותי לבעלי חיים

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 2 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 2 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 6 תשלומים (ועד 3 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי מסניף שילת - מרכז ירדן, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

כל מה שצריך לדעת על מזון איכותי לבעלי חיים



שוק מזון לבעלי חיים כולל שפע של מוצרי מזון לחתול ומוצרי מזון לכלב. יש מזון פרימיום, מזון לכלבים צעירים, מזון לכלבים מבוגרים, מזון לגזעים קטנים, מזון לחתולים שמנים, מזון לחתולים אלרגיים ועוד אינסוף של סוגים בטווח מחירים רחב מאוד. איך בוחרים מזון לבעלי חיים? למה חשוב שהוא יהיה איכותי? והאם מחיר המזון מעיד על איכותו?

בעליהם של חיות המחמד עומדים כיום בחנויות החיות או באתרי האינטרנט מול מדפים עמוסים במוצרי מזון לבעלי חיים שמבטיחים שלל יתרונות בריאותיים. יש עשרות חברות ועשרות סוגים של מזונות לחתול ולכלב. איך יודעים איזה סוג של מזון הכי מתאים לחיה האהובה שלכם?



הכי טוב: מזון יבש לבעלי חיים

הלכה למעשה, אם תקנו מזון לחתול או מזון לכלב באיכות הכי נמוכה, חיות המחמד שלכם עדיין יחיו ויתקיימו, אבל אם חשוב לכם שלכלב או לחתול יהיו שיניים בריאות, פרווה רכה ונעימה, שהוא יהיה במשקל הנכון עבורו, ושהוא יאריך ימים ויזדקן יפה עם מערכת חיסונית חזקה, עדיף להשקיע במזון לבעלי חיים איכותי. קודם כל, מומלץ לתת לבעל החיים מזון יבש ולא מזונות רטובים (כאלה שיש בקופסאות שימורים). מדוע? מזון רטוב מכיל משהו כמו 70% מים שגורם לו להיות טעים יותר אבל פחות עשיר במינרלים ובוויטמינים.



איך מתחלק שוק המזון לבעלי חיים?

יש ארבע קטגוריות עיקריות של מזון לבעלי חיים: עממי, בינוני-טוב, פרימיום וסופר-פרימיום. סוג המזון ברמה פרימיום הופיע בישראל רק לפני כעשור והמחיר לק"ג עשוי להיות גבוה ב-200% ממחיר של מזון רגיל. עם זאת, יש סיבה טובה למחיר – מזון לחתול או מזון לכלב ברמת פרימיום הוא בעל רמת עיכול גבוהה במיוחד ולכן גם מנת המזון היומית שיש לתת לכלב או לחתול היא קטנה יותר, כך שהאוכל מספיק לזמן רב יותר.



האותיות הקטנות על מזון לחתול או מזון לכלב

בשל שפע המוצרים השונים לחיות מחמד חשוב לקרוא על אריזת המזון כמה דברים: למי המזון מיועד מבחינת גיל ומשקל, לוודא שהמרכיב העיקרי במזון הוא בשרי (חלבון מן החי), וכן שיש במזון תוספות של סיבים תזונתיים ופחמימות. במזונות הפרימיום המרכיבים של המזון לחתול או לכלב יהיו ממקורות איכותיים יותר ויכילו ויטמינים שיחזקו את המערכת החיסונית של חיית המחמד.



מהם המותגים המומלצים?

יש מספר מותגים מומלצים במיוחד בתחום המזון לבעלי חיים: אקנה, הפי דוג אקנה וטריינר. אקנה, למשל, שמשווקים גם מזון לחתול וגם מזון לכלב, מייצרים מזון שמותאם ממש ביולוגית לחיות המחמד מרכיבים טריים מתוצרת מקומית, בייצור עצמי. המזון מותאם לאבולוציה של חיות המחמד על ידי תזונה המבוססת על בשר ועשירה בחלבונים. נעשה שימוש בבשר, עופות וביצים מגידולי חופש וכן גם שימוש בדגי ים.
גם חברת טריינר, המייצרת מזון לחתול וכן מזון לכלב, מתאימה את המזון בדיוק לצרכים של חיית המחמד עם מזון המכיל בשר טרי וטעים בעל הרכב אופטימלי של חלבון ותוספי תזונה ממקור צמחי עם יתרונות בריאותיים חשובים המגיעים מפירות ומירקות. המזון ידוע כמשפר משמעותית את בריאות ואיכות החיים של החתול או של הכלב.

לידיעתך, אנו משתמשים בעוגיות (cookies) באתר זה. על ידי שימוש באתר זה, את/ה מסכים/ה לשימוש שלנו בעוגיות ולשתף אותן עם צד שלישי.

// הצטרפות למועדון הלקוחות של תן לחיות